Saturday, August 14, 2010

hr yg ku tunggu..

blog ni ak jer yg tau jz bbrp org yg terjumper blog ni je tau psl ak...sbb ak xpndai berblog...kt cni ak jz nk meluahkan perasaan aku jer...
smlm ak hepi sgt biler abg zec msg aku bertanyakan psl hantaran...
diaorg cdng nk melamar aku n ikat tali pertunangan pas rayer ni..
tp zec punyer jwpn negative...
quite frustrated tp aku kene phm la kewangan dier...
aku tingin nk bertunang cz kwn2 aku sumer dh kawen n de ank..
even ak tak kawen lg at least biarla der title tunang ke..
de gk jaminan ha...
abg ju suh tny mly ak tp ak xbrani nk bersuara kt diaorg lg..
ak dpt rasekn fmly ak mcm xbersetuju ngan cdgn ni...huhuhu..
ntahla...
honestly, ak excited sgt kalo dpt bertunang pas rayer ni...
huhuhuhu...
at least de iktn yg sprh kukuh ngan zec...
huhuhuhuhuhu...

No comments: